miercuri, 4 noiembrie 2009

Iluzie audio



Mda.. dupa lupte "seculare" care au durat aproape 5luni, m-am gandit sa mai dau si eu o veste.. sa nu zica lumea ca am disparut de tot :))

Asa ca azi, impart cu voi o chestie super interesanta, pe cat de banala pe atat de captivanta, si anume, iluziile audio. Cu siguranta ati vazut si voi iluzii optice, imagini ce sunt altceva decat ceea ce par a fi. Ei bine, in cazul iluziei audio, treaba se schimba putin, adica, voi auziti o inregistrare, iar sunetul ce il receptati va da senzatia ca ceea ce auziti se petrece in timp real.

Dar ce mai tura-vura, hai sa va testez si voua urechile! NU UITATI: Ascultati inregistrarea folosind CASTI! Altfel se pierde tot farmecul iar "experimentul" vostru va avea rezultate eronate.

Ascultati aici:

Virtual haircut

Asculta mai multe audio diverse






-ENJOY-

2 comentarii:

adrian 7 spunea...

Postul tau imi aminteste de perioada adolescentei cand visam sa devin DJ :P si ma jucam cu tot felul de soft-uri de produs si mixat sunete.

Abia astept sa incerc chetia aia. Apropo n-ai ceva impotriva insomniilor?

Diana spunea...

Ady, ti-as recomanda ceea ce urmeaza sa postez pe blog :)) mi-ai cam citit gandurile!

Trimiteți un comentariu